باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 215
:: بازدید سال : 604
:: بازدید کلی : 2312

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7
یک شنبه 29 اسفند 1400 ساعت 11:34 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

بنابراین، با خرید باتری گوشی سامسونگ یا هر برند دیگری، کمک خواهید کرد که عملکرد گوشی برای سالهای بیشتری در بهترین وضعیتش باشد. بنابراین، دیگر مشکل متورم شدن گوشی که در سالهای نهچندان شاهد آن بودیم، در باتری گوشی سامسونگ بههیچ عنوان دیده نمیشود. چرا که بدون آن اصلا گوشی معنا و مفهومی نخواهد داشت. فعلا معلوم نیست که چرا سامسونگ سنسور مادون قرمز را در گلکسی نوت ۵ قرار نداده است و مادون قرمز ویژگی است که اغلب محصولات سری گلکسی نوت و سری گلکسی S از آن بهرهمند هستند. این آگاهی هم درک مناسب را به شما خواهد داد که چرا تعویض باتری یک گوشی، نقش مهم و موثری در حفظ کیفیت خود گوشی و حتی سرعت آن خواهد داشت. اکنون سرعت تبادل اطلاعات برای بسیاری از افراد مهم است اما با این اوصاف در گلکسی نوت 5 شاهد رابط USB Type-C نیستیم. ظرفیت از جمله المانهای مهم در تعیین وضعیت یک باتری است. باتری اصلی سامسونگ گلکسی S7 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری گوشی سامسونگ اورجینال، با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت، انرژی یک دستگاه تقریبا ۵ اینچی را فراهم میکند و در صورت استفاده مناسب دارای طول عمر کافی میباشد.

پیشرفتهای بزرگی در این زمینه در سامسونگ صورت گرفته است و بعد از افتضاحی که یکی از مدلهای سری نوت داشته است، سامسونگ درس بزرگی گرفته و کاملا به مسئله باتری در گوشیهای خود پرداخته است. بهعنوان مثال با فعال نمودن یکی از این جسچرها این امکان برای شما فراهم خواهد گردید که با نزدیک کردن دستگاه به گوش خود، با مخاطبی که نام او روی گوشی در قالب پیامک، لیست تماس یا مشخصات وی قرار گرفته است، مستقیماً تماس برقرار کنید. به نظر من که عمر باتریش عالیه ولی کم کاری سامسونگ تو نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس مشهوده. عمر باتری به عوامل مختلفی بستگی دارد و همواره باید در خرید گوشی به آن توجه داشته باشید. البته یک باتری میتواند در طول عمر خود متورم شود، اما این در حالی خواهد بود که آسیب جدی به باتری رسیده و سبب ایجاد حفرههایی در داخل دستگاه شود. اس ۷ یگ گوشی انقلابی خواهد بود با سنسور عنبیه چشم و پردازنده اگزینوس M1 که سامسونگ امید زیادی بهش بسته و امیدواره که بتونه فروش فوق العاده ای را باهاش تجربه کنه.

حتی باتری گوشی آیفون 6S که 4.7 اینچی است نیز ظرفیت 1715mAh دارد. باتری گوشیها در این صورت حجم بیشتری داشته و در نتیجه ظرفیت بالاتری از نظر میلی آمپر ساعت در اختیار شما خواهد بود. اگر این روند یک ساعت به طول بینجامد، شما یک باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری خواهید داشت و اگر ۷ ساعت و نیم طول بکشد، باتری شما ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شما نمیتوانید از بسیاری نرم افزار های استفاده نمایید و تلفن همراه شما فقط برای تماس و پیامک قابل استفاده خواهد بود . نداشتن یک باتری مناسب، گوشی شما را در وضعیت ناامید کنندهای قرار میدهد و حتی اگر امکانات خوبی هم داشته باشد، به دلیل اینکه نمیتوانید از قابلیت پرتابل بودن آن برای مدت زمان زیاد استفاده کنید، همیشه از آن ناراضی خواهید بود. این باتری لیتیوم پلیمری (Li-Po) دارای 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت بوده و با شارژ کامل آن در حالت 3G بدون نیاز به شارژ مجدد تا 22 ساعت قادر به مکالمه و تا 64 ساعت قادر به پخش موسیقی خواهید بود. باتری سامسونگ S7 یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 3.8 ولت است.

ظفیت آن در حد ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت بوده و همراه با ولتاژ ۳.۸۵ ولت در اختیار شما قرار میگیرد. ظرفیت note 3 battery برابر است با 3200 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی آن، 3.8 ولت DC است. باتری گوشی موبایل 5.7 اینچی سامسونگ گلکسی نوت 5 دارای 3.85 ولت ولتاژ بوده و دارای چگالی و وزن کمتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی می باشد. اجرت یا دستمزد تعویض باتری این گوشی ناچیز است. نکسوس 5X نیز صفحه نمایشی ۵/۲ اینچی داشته و منبع قدرت آن هم باتری ۲۷۰۰ میلیآمپری است. قیمت باتری گوشی سامسونگ هم در حدی نیست که مشکلی برای اکثر کاربران باشد و بهسادگی میتوانید عملکرد باتری گوشی خود را به روزهای اولیهاش بازگردانید. کیفیت باتری گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note 4 بالا بوده و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میگیرد. تعویض باتری گوشی سامسونگ و خرید یک مدل جدید، همواره به نفع شما است و سرعت عملکرد و کیفیت اجرای برنامهها و بازیها را در گوشی بالا میبرد. 

 

https://fonishop.com/product/samsung-galaxy-s7-g930-mark-battery/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: